vrijdag 21 mei 2010

Tini uit hebberigheid


Het patroon Tini had ik al heel lang liggen.
Toen hij "uitkwam" had ik hem niet gekocht, omdat ik hem teveel naar HET Ottobre blousje vond neigen.
Uiteindelijk won mijn patroon/stofjes verslaving het, en heb ik hem toch gekocht.

Omdat ik voor mijn Kiezelige setjes nog steeds niet alles compleet heb, bedacht ik gister om dan Tini maar eens uit te proberen.

En ik leer het ook nooit ;-)
Ik maakte maat 122/128 omdat Michelle maat 122 draagt, maar jeeee wat was die breed!
Dus de zijnaden heb ik behoorlijk in moeten nemen.

Al met al blijf ik het een verbasterde Ottobre vinden, maar dan wel een hele leuke :-)
En het lekkere is, dat Tini eenvoudig is om te maken en heel snel in elkaar zit.
Michelle vind hem ook erg leuk, vooral het swingende rokgedeelte.
Er gaan hier dus nog meer versies volgen .....

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten