dinsdag 1 juni 2010

Je hebt van die dagen :-(


Vandaag was ik bezig met een K3 jurkje voor een vriendinnetje van Michelle.
Tijdens het doorstikken van het kraagje/boordje viel opeens het schermpje uit van mijn Pfaffje.
Voordat ik kon bedenken wat er aan de hand kon zijn, leek het wel of Hans Klok hier door mijn naaikamertje had geraasd.
Er kwam een rookwolk uit mijn machientje en een giga brandlucht??!!
Gauw de stroom eraf gehaald, maar jee hee, wat krijgen we nou?
Ik heb hem pas twee maandjes :-(((
De dealer gebeld, en uiteraard moet ik ermee langs komen, ik heb tenslotte nog garantie, maar verdorrie is wel drie kwartier rijden.
Toen ff naar mn buuffie om te vragen of ik haar machine vandaag even mocht lenen om het jurkje af te maken.
Ze had zo een gave ptt post tas en ik vroeg haar hoe ze eraan kwam, zelfgemaakt zei ze terecht vol trots.
En ze duwde me een postzak in mn handen, daar ben ik natuurlijk helemaal happy mee :-)
Een uurtje later ging ik de kids uit school halen, vliegt Lisa mn oudste me huilend in de armen.
Ze had tijdens de gym een botsing gehad met een ander kind en nu zo'n hoofdpijn en zo misselijk.
Lisa is absoluut geen pieperd, dus mijn alarmbellen gingen meteen rinkelen.
Ik ben meteen met haar naar de dokter gefietst.
Conlusie, een hersenschudding, en wek advies voor om de drie uur, en als ze zou gaan spugen, wek advies voor om het uur.
We stapten net binnen toen ze begon te spugen, dus dit wordt een fijn nachtje ;-)
Maar ik heb ontzettend met haar te doen hoor, die arme stoere meid.
Na de gymles had ze nog een taaltoets gehad, ze had toen tegen juf gezegd dat ze wat vlekjes zag.
Ik ken de manier waarop ze dat gezegd heeft, dus neem de juf niet echt kwalijk dat ze niet door had dat er echt wat met Lies was.
Vanavond had ze gelukkig alweer wat babbels!
Nu nog ff bekijken wanneer ik mijn machine weg kan brengen, daar baal ik wel heel errug van hoor, ik denk echt dat ik hem wel een poosje kwijt ben......
groetjes

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad wat een dag, zeg! Arme Lisa, hopelijk is ze snel weer kiplekker!! Rookalarm uit een nieuwe machine, zomaar! Wauw, da's schrikken.... ik hoop dat je snel weer op je machine/c.q. nieuwe machine kan snorren. Fijn dat je die van je buurvrouw kon lenen en nog een mooie PTT postzak erbij ook!!

    Sterkte vannacht met al dat wekken!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een vervelend verhaal. Gelukkig dat het met je dochter weer een beetje beter gaat, sterkte vannacht. En succes met de machine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vervelend allemaal zeg! Ik hoop dat je meis snel weer helder is en je machientje ook snel weer gemaakt is.. want zonder ben je toch wel heel erg ontmand ;)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje jij had het echt niet leuk! Hoe is het nu met je meid? En je machine weer gemaakt?
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen