zaterdag 10 mei 2014

Ik heb al heel lang mijn blog niet bijgehouden.
De reden is dat ik na het overlijden van mijn vader maar doorgeraasd ben, en uiteindelijk helemaal nergens geen zin meer inhad, dus ook niet in het kleding maken.
Anderhalf jaar terug ontmoette ik mijn huidige vriend.
Best heftig allemaal, verliefd, ik drie kinderen, hij twee kinderen, om het weekend samengesteld enzovoort.
Maar bovenal heel leuk en heerlijk allemaal, na zeven echte magere jaren, zijn de zeven vette nu echt begonnen :-)
Sinds januari dit jaar hebben we de sleutel van "ons"huis, en zijn we druk aan het verven behangen en verbouwen.
Het kleding maken staat dus nog steeds op nul komma nul, wel moet er elke dag gegeten worden.
Ik vind het heerlijk om te kokkerellen en om te experimenteren met recepten zodat weer heerlijke nieuwe dingen ontstaan.
Vandaar dat ik een tweede blog ben gestart.
Daar vind je recepten van de dingen die hier op tafel komen......
Ik zou zeggen neem es een kijkje ;-)


Over een paar maanden hoop ik het kleding maken ook weer op te pakken, en deze blog ook weer bij te gaan houden!

Groetjes Bren

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten