zondag 14 maart 2010

Hier ben ik dan :-)

Ik ga toch maar proberen een Blogster te worden ;-)
Al een poosje spiek ik rond op verschillende blogs en ik vind het altijd erg leuk om te zien wat voor creaties men maakt.

Zelf ben ik zo'n 20 jaar terug met kleding maken begonnen.
Toen ik 17 jaar was, heb ik een Knippie- naaicursus gevolgd, en toen alleen wat dingetjes voor mezelf gemaakt.
Het kleding maken opzich vond ik erg leuk, maar omdat ik niet zo groot ben, moest ik altijd mijn patronen aanpassen, en daar had ik gewoon geen zin in.
Een kledingstuk kopen was veel makkelijker.....

Alles veranderde toen mijn oudste dochter Lisa werd geboren.
Nu bijna 12 jaar geleden.
Lisa kwam 4 weken te vroeg, dat is niet zo schokkend, wel was ze erg tenger, ze woog bij haar geboorte 4 pond en was ongeveer 42 cm.
Premature kleding zag je nog niet zoveel, dus dochterlief kreeg Baby-Born kleding!
Toen ze rond een jaar was, was het een drama om goed passende onderkleding voor haar te vinden.
Knoopsgaten elastiek had men nog noooooit van gehoord, en toen kon ik mijn naailessen in de praktijk brengen.

Van het één kwam het ander, mensen begonnen te vragen waar ik haar "leuke" kleding kocht?!
En zo ben ik begonnen met mijn eigen gemaakte kleding te verkopen via, toen nog Ibazar, nu Ebay.....
Eigenlijk ben ik er best trots op om te zeggen dat ik, samen met nog een Nederlandse verkoopster, de eigengemaakte kleding op Ebay Duitsland heb geintroduceerd.
De eerste kledingstukken verkochten we voor een zielig laag bedrag, maar na een aantal maanden werd de zelfgemaakte kleding populair.
Het gevolg kun je nu nog op ebay Duitsland zien, er zijn tientallen verkoopsters!

Na Lisa werd er nog een zoontje geboren, Nick, nu bijna 11 en daarna nog een dochter, Michelle van 7.

Lisa en Nick zijn niet meer zo erg into eigen gemaakt, maar voor Michelle kan ik me nog steeds helemaal laten gaan :-)

Ik ben nog steeds een beetje aan het uitvogelen hoe dit werkt, maar ik hoop dat ik het snel onder de knie krijg.
Via deze blog wil ik mijn laatste creaties laten zien.
Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan het bekijken ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten