vrijdag 16 maart 2012

Little Holiday Bag

Dé sporttas voor Lisa is klaar en het woord tassie laat ik nu maar achterwege!
Want omg wat is deze tas groot.
Met recht met bloed, zweet en tranen gemaakt van Mexicaans tafelzeil naar dit patroon.
Mijn naaimachine had absoluut geen problemen met het zeil, ik wat meer.
Bloed, zweet en tranen omdat het zeil niet zo meegeeft.
Bijvoorbeeld door de bochten, een gewoon stofje kan je daar wel doorheen trekken, maar dit zeil niet, het zweet parelde op m'n voorhoofd omdat ik het toch zo netjes mogelijk wilde doen.
Bloed en tranen omdat het zeil ook niet lekker naar beneden hangt als je het naait, waardoor er regelmatig een speld mijn arm in schoof als ik het zeil onder mijn naaimachine doorhaalde.
Maar oke, het was het waard want ik vind de tas supergaaf geworden!
Lisa haar kickboks spullen passen er precies in.
Vorig weekend ging ze met haar broertje en zusje een nachtje logeren, en alle pyjama's enzo pasten er ook met gemak in, dus de tas is multifunctional :-)
Zojuist de stofjes binnengekregen voor een Lina ala Pigje , dus dat wordt het volgende projekt.



groetjes Bren

8 opmerkingen:

  1. Hahaha dat had ik je wel kunnen vertellen! Rosalie staat er ergens mee op de foto op mijn blog... waar je goed kunt zien hoe groot hij dus is =)
    Ik vind hem wel erg mooi van tafelzeil maar kan me zo voorstellen dat het een hele klus was! Knap staaltje werk! Blikvanger hoor super!

    groetjes.. Petra ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een super mooie tas, een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie!
    En Peet, ik had hem uiteraard bij jou gezien ;-)
    Maarrrrr ik dacht dat jij hem vergroot had, dus keek op dat deze zo groot werd, haha

    groetjes Bren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is het waard geweest hoor..al je moeite..superrr gave tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bren,

    Bedankt voor je leuke berichtje op m'n blog, heb ook even gekeken op jouw blog en ben direct volger geworden, super mooie dingen maak je zeg!
    Met name je laatste project, de tas, vind ik echt geweldig geworden. Ik kan me voorstellen dat het nog een hele klus is geweest..

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die Tasche ist sooo schön.
    Liebe Grüße, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig! net uit één of andere dure winkel zoals hij daar staat. Hier ligt het patroon van de handbag klaar om te knippen, ik heb gecoat katoen, kan mij dus ook beginnen voorbereiden.
    Prachtig blogje heb je toch

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tas is dat geworden

    BeantwoordenVerwijderen