woensdag 14 maart 2012

Zucka

Voor Michelle heb ik deze Zucka gemaakt.
Ze draagt zelf maat 134 aan onderkleding, maar ik heb de Zucka in maat 122/128 gemaakt.
Michelle is erg smal, en past hem met gemak, ook de lengte is prima zo.
Vorige week heb ik een kamsnapstang gekocht bij Kleurenmix, en voor dit rokje heb ik de snaps voor het eerst gebruikt.
Ha, ik had altijd het idee dat plastic drukkers nooit zo stevig konden zijn, maar ik ben overstag hoor!
De snaps zijn juist superstevig en ik vind het veel makkelijker werken dan inslag drukknopen.





Groetjes Bren

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi rokje! Kamsnaps zijn super! Ik moet alleen nog een keer een nieuwe tang. Die van mij is geen echte...

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke rok geworden. En als je eenmaal die snaps geprobeerd hebt, wil je niet anders meer.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk zeg! Heerlijk zoet die kleurtjes.. echt een meisje meisje rokje ;-)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig rokje! En de kam-snaps, eens wil je niet meer zonder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt geïnspireerd door je rokje!

    BeantwoordenVerwijderen