donderdag 8 maart 2012

Michelle trakteert vandaag op school

Michelle was vorig weekend jarig, en vandaag trakteert ze op school.
Een poosje terug zag ik deze mini-appeltaartjes en dat wilde Michelle uitdelen.
Gistermiddag dus aan het bakken geslagen, 26 stuks moesten het er worden.
Maarja, dan zou ik deeg overhouden dus besloten om alles op te maken.
Het werden het er dus 36.
Uiteindelijk ben ik er drie en een half uur mee bezig geweest :-s.
Ik heb namelijk maar plek voor een blik met zes cupjes, en bakte 40 min. om ze gaar te krijgen!
Vanmorgen hebben we de "taartjes" voor de gezelligheid in een cupcake papiertje gezet, en een parasolletje erin geprikt.
Uiteindelijk is dit het resultaat, en dat ziet er best leuk uit toch?!





3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zeg! En leuk om te trakteren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit en als ik eerlijk ben.... appeltaartjes zijn lekkerder dan cupcakes hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en wat zullen de kids gesmullen .

    BeantwoordenVerwijderen